icbnet

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

English (United Kingdom)

Τίτλοι Εργασιών 2017-2018 (Tεχνολογίες Λογισμικού για Παροχή Υπηρεσιών σε Επικοινωνιακά Δίκτυα)

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΟ E-MAIL Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. : έως το αργότερο 20/7/2018

 

1) FREE OPEN SOURCE SOFTWARE (FOSS) LICENSES  - ΑΔΕΙΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Παρουσίαση και κατηγοριοποίηση των δημοφιλέστερων αδειών λογισμικού δωρεάν και ανοιχτού κώδικα (FOSS) και ανάλυση των εξαρτήσεων στην περίπτωση συνδυασμού λογισμικών που υπόκεινται σε διαφορετικές άδειες


2) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΠΑΦΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΧΑΡΤΩΝ (MAPS APIs)

Συνοπτική περιγραφή υπαρχουσών Προγραμματιστικών Διεπαφών (APIs), π.χ. Google Maps API, Yahoo Maps API, Bing Maps API, MapQuest API, κ.α., για παροχή διαδικτυακών υπηρεσιών με χρήση χάρτη, καθώς και σύγκριση αυτών (π.χ. πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα, διαφορές μεταξύ τους, ελλείψεις του καθενός κτλ.). Αναλυτικές step-by-step οδηγίες για τη δημιουργία μιας απλήςδιαδικτυακής εφαρμογής με χρήση χάρτη για κάποιο από τα παραπάνω API (προτείνεται Google Maps API vesrion 3) και αναλυτική περιγραφή των σημαντικότερων σημείων της συγκεκριμένης προγραμματιστικής διεπαφής που θα επιλεχθεί.

 

3) OPEN-SOURCE CONTENT MANAGEMENT SYSTEMS (CMS) – ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

Συνοπτική παρουσίαση και περιγραφή  των δημοφιλέστερων συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού κώδικα (π.χ. Joomla!, Drupal, Wordpress, Elxis, Plone, Kryn, κτλ.) και σύγκριση των βασικών πλεονεκτημάτων/μειονεκτημάτων του καθενός έναντι των άλλων. Χρήση ενός από τα παραπάνω (προτείνεται Joomla! ή Drupal) και αναλυτικές (step-by-step) οδηγίες για την εγκατάσταση και υλοποίηση ενός απλού δικτυακού τόπου.


4) NODE.JS ΚΑΙ SOCKET.IO

Παρουσίαση της τεχνολογίας Node.js (JavaScript στον server) για δημιουργία end-to-end JavaScript διαδικτυακών εφαρμογών και της τεχνολογίας των WebSockets. Περιγραφή και αναλυτικές (step-by-step) οδηγίες για την υλοποίηση ενός Node.js server και μιας απλής  διαδικτυακής εφαρμογής (π.χ. chat) με χρήση WebSockets (π.χ. socket.io).

 

5) NODE.JS, WEBSOCKETS ΚΑΙ WEBRTC (CHAT AND VIDEO APP) OR PEERJS (SIMPLE P2P WITH WEBRTC)

Παρουσίαση της τεχνολογίας Node.js (JavaScript στον server) για δημιουργία end-to-end JavaScript διαδικτυακών εφαρμογών. Περιγραφή και αναλυτικές (step-by-step) οδηγίες για την υλοποίηση ενός Node.js server και μιας απλής διαδικτυακής εφαρμογής (π.χ. p2p video) με χρήση WebSockets (π.χ. socket.io) και WebRTC (ή PeerJS).

 

6) ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΌ ΜΟΝΤΈΛΟ MAPREDUCE ΜΕ APACHE HADOOP

Παρουσίαση, περιγραφή και ανάλυση του  προγραμματιστικού μοντέλου MapReduce και  της υλοποίησής του Apache Hadoop. Αναλυτικές  οδηγίες για την εγκατάσταση και την υλοποίηση μιας απλής εφαρμογής της επιλογής σας.

 

7) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ANDROID-NATIVE ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ANDROID

Αναλυτική περιγραφή της μεθοδολογίας που χρησιμοποιείται για τη σχεδίαση και ανάπτυξη Android-native Εφαρμογών π.χ. σε περιβάλλον Eclipse, Netbeans, κτλ. ή με χρήση κάποιου framework για native-Android εφαρμογές (π.χ. Spring Mobile). Αναλυτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη μίας απλής Android εφαρμογής για τη μεθοδολογία που θα επιλέξετε.

 

8) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ CROSS-PLATFORM (WEB ΚΑΙ HYBRID) ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

Αναλυτική παρουσίαση δημοφιλών open source frameworks που χρησιμοποιούνται (π.χ. PhoneGap, MoSync, jQuery Mobile, Titanium SDK, TheAppBuilder, Sencha Touch, κ.α.) για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη cross-platform εφαρμογών (π.χ. Android, iOS, Blackberry, Windows, κτλ). Αναλυτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη μίας απλής εφαρμογής με ένα τουλάχιστον από τα παραπάνω (ή/και άλλα).